חוות אלנבי
 
 

הפקת חתונות ביבנה

מחפשים מקום אקסקלוסיבי במיוחד להתחתן? בואו להתחתן אצלנו באווירה מיוחדת וחסרת פשרות אשר כל זוג מאורס חולם עליה. בואו להיסחף אחר צלילי המוזיקה המהפנטים, לצפות בנופים משכרי חושים ולהתענג על מזון משובח שישאיר בפיכם ובפיהם שם המוזמנים שלכם טעם של עוד במלוא מובן המילה. אצלנו, גם אתם תוכלו לחוות את הרגע המאושר בחייכם בצורה מושלמת שאינה משתמעת לשני פנים.
 
"הבא" "הגדל" "הקודם"
אולם אירועים ביבנה חוות אלנבי    אירועים משפחתיים בחוות אלנבי    גן אירועים ביבנה חוות אלנבי    אולמות חתונה ביבנה חוות אלנבי    מקומות לאירועים ביבנה חוות אלנבי
חתונות קטנות ביבנה חוות אלנבי    חוות אלנבי מתחם לאירועים מיוחדים    אולמות ביבנה והסביבה חוות אלנבי    חתונות כפריות בחוות אלנבי    אירועים מיוחדים במתחם האירועים חוות אלנבי
אנו נדאג לכל סידורי החתונה
 
קבלת פנים, עיצוב האולם או גן האירועים, דאגה לתאורה, ללוגיסטיקה ולהגברה. כל זאת אנו נעשה באהבה רבה, ובהתאמה מפורשת למספר המוזמנים שלכם. אם הכמות לא תספיק, נמליץ על אולם אחר ולכן אין לכם ממה לדאוג: אם הוצאנו את הפרויקט לדרך, סימן שהאולם שבחרתם מתאים ויספק את מה שצריך לחגיגת חתונת בוטיק פר אקסלנס.
 
אנו נאתר עבורכם מופיעים וצלמים מן המעלה הראשונה ובמחירים נוחים
 
מהיתרונות הבולטים בעבודה עם חברת הפקות הוא המחיר הטוב שתקבלו על השירותים הללו, וללא ירידת איכות. אצלנו תוכלו למצוא נגנים, זמרים וצלמים בעלי שם, שכל עולם המתחתנים רוצה, במחירים הכי נמוכים שיש. מדוע? משום שאלו שהתחתנו לפניכם וניסו לארגן לבד את חתונתם, נתקלו כנראה בחומת מחירים גבוהה, ובמשרדי יחסי ציבור קשוחים. חברת הפקות עוקפת את כל הביורוקרטיה הזו ומספקת את מה שצריך במחירים האטרקטיביים ביותר.
 
 
 
את הקייטרינג ניתן לבחור ממגוון תפריטים משובח
 
אנו נציג את כל סוגי התפריטים באירוע שלכם, ונספק לכם יכולת בחירה מתוך מגוון רחב של סוגי מזון: צמחוני, טבעוני, בשרי, ועוד מגוון סוגים. מכל סוג מגבלה שצוינה כאן אנו מפיקים עוד עשרות תפריטים בהזמנה אישית, אז קחו לכם את הזמן, צפו בתמונות והחליטו מה תרצו לאכול. באשר לצרכנים שלא צורכים מזון מהסוג שבחרתם? השאירו את זה לנו: ההערכות הסטטיסטיות שלנו מעולות ובעלות ניסיון רב, ולא היה אירוע שלא קלענו בול וסיפקנו מזון מיוחד למוזמנים כאלה.
 
ציוד הגברה ותאורה מהמשובחים בישראל
 
תאורה צבעונית, הגברה עוצמתית במיוחד הן באולמות והן בגני אירועים. הציוד שלנו הוא מבין הטובים והאיכותיים בארץ, ועל כך יוכלו להעיד הן מתחתני העבר שלנו והן המופיעים השונים שחבקו את בימותינו.
 
למידע על הפקת חתונות ביבנה - צרו עמנו קשר!
 

חוות אלנבי אירועים | חתונות | בר מצווה | בריתות | בלוג | אירועים בנס ציונה | אירועים ברחובותצור קשר

חוות אלנבי, קיבוץ נצר סירני