חוות אלנבי
 
 

חוות אלנבי: גן ואולם אירועים בנס ציונה באווירה כפרית

חוות אלנבי הנו מתחם יוקרתי בקיבוץ נצר סירני, במרחק נסיעה קצר מנס ציונה וסביבתה. במקום צוות אירועים מקצועי המלווה אתכם בהפקה ותכנון כל סוגי האירועים, חתונות, בר ובת מצווה, בריתות ואירועים עסקיים. האירועים של חוות אלנבי קסומים במיוחד - מתחם טמפלרי באווירה כפרית, עיצוב יוקרתי לגן ואולם האירועים, צוות הפקות מקצועי ואירועים בלתי נשכחים! צרו עמנו קשר לפרטים נוספים: 077-9965086

"הבא" "הגדל" "הקודם"
אולמות חתונה חוות אלנבי    מקומות לאירועי ברית בנס ציונה חוות אלנבי    אולם אירועים בנס ציונה והסביבה חוות אלנבי    אולמות וגני אירועים בנס ציונה חוות אלנבי    מקומות לאירועים בנס ציונה חוות אלנבי
גן אירועים בנס ציונה חוות אלנבי    אירועי ברית ובריתה בחוות אלנבי    חוות אלנבי מתחם לאירועים בנס ציונה והסביבה    אירועי בר ובת מצווה בחוות אלנבי    חוות אלנבי מתחם גן אירועים ואולם אירועים יוקרתי
בחירת גן אירועים בנס ציונה מחייבת הדרכה, אך יותר מבחירת הגן עצמו, גם גיבוש מתווה האירוע הוא נושא למאמר. על כן, תוכלו למצוא כאן מידע מקיף על שני נושאים אקוטיים אלה אשר יסייעו לכם לגבש אירוע ברמה גבוהה ביותר, אירוע בוטיק אשר רק יחמיא לכם בתור מארגניו. תחילה נעסוק בבחירת מקום האירוע, ובהמשך – נסביר כיצד לגבש את הסילבוס שלו מהמסד ועד הטפחות.
 
איתורו של מקום האירוע
 
את מקום האירוע, גן אירועים בנס ציונה, יש לאתר על ידי צפייה בתפאורה, בדיקת התאורה של המקום, בחינת התשתית: דקים, צמחייה ושבילי הליכה, ובדיקת הריהוט עם ובלי הריפוד. יש לבחון גם את דלפקי קבלת הפנים וחלוקת המזון, ולחזור שוב על כל הבדיקה גם בלילה על מנת להיות בטוחים שאתם מרוצים ממראהו של גן ואולם אירועים בנס ציונה בכל שעות היממה.
 
בדיקתו של מקום האירוע
 
הבדיקה שיש לערוך היא האם הוא מתאים לכמות האורחים שלכם באירוע. מיותר לציין שלא בודקים נתון כזה בספר האורחים, אלא מאשרים מול ההנהלה שהמקום יכול להכניס כמות Xכלשהי של אורחים. במעמד הווידוא עליכם לשאול שאלות נוקבות שנדמות לכם כמובנות מאליהן. לדוגמה: האם המקום יכול לאכלס את כולם בצורה שווה, מבלי שאיש יצטרך לשבת בפתחים של מלתחות ומטבחים? האם אף אחד לא יישב צפוף בין שני כסאות או שני שולחנות? האם אף אחד לא יידחק לפינה בלי אפשרות תמרון? כבר אירעו אירועים בהם תקלות כאלה קרו, ולכן ווידוא מוקדם יבטיח כי זהו גן האירועים המתאים עבורכם.
 
איתור צוות האירוע שלכם
 
את צוות האירוע עבור גן אירועים או אולם אירועים בנס ציונה יש לאתר בהתאם לסוג הפעילויות שתבקשו להנחיל בסילבוס: ניתן להתקשר עם זמרים, רקדנים, מפעילי מעגלי מתופפים, מפעילי הרקדות, בדרנים וכד'. חשוב להתחיל את התיאום עמם בשל הצפיפות בלוח הזמנים שלהם. ידיעת הזמנים בהם הם יוכלו לעלות תאפשר לכם להשלים את ארגון האירוע ולשבץ את החלק האישי שלכם ואת חלקם של עובדי האולם – באירוע.
 
גיבוש סופי של הסילבוס
 
בגיבוש הסופי עליכם להתאים את זמני עובדי האולם: התקליטן והקייטרינג, וכן לגבש זמנים לחלק האישי – אם זה נדרש: נאומים שלכם ושל הקרובים לכם בהקשר לחגיגת האירוע.
 

חוות אלנבי גן האירועים של נס ציונה

חוות אלנבי הגן אירועים הכי איכותי ויוקרתי בנס ציונה והסביבה. ראשונים ביוקרה, איכות שירות ועוד. חוות אלנבי הגן אירועים שתרצו לחגוג בו את האירוע שלכם. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר לפרטים נוספים: 077-9965086.

 

חוות אלנבי אירועים | חתונות | בר מצווה | בריתות | בלוג | אירועים בנס ציונה | אירועים ברחובותצור קשר

חוות אלנבי, קיבוץ נצר סירני