חוות אלנבי
 

 

מדריך למציאת אולם לחתונה קטנה במרכז

כאשר אתם מבקשים למצוא אולם לחתונה קטנה במרכז, ישנם מספר פרמטרים שחשוב מאד ללכת לדידם. בעבם, אזור המרכז הכיל פחות אולמות שמחות מהיום, ואז כל מי שהתחתן ובייחוד אם זה היה סלב או אדם שעוסק בעיצוב – בא עם דרישות עיצוביות ותכנוניות שהיה קשה לעמוד בהם, מה שהיום הוא כמובן מאליו. בשל כך, נוצרה באזור המרכז תחרות כל כך גדולה וקשה, שכבר קשה להחליט מה אתם רוצים שיהיה באולם מבחינה רעיונית, ולכן – את זה אנחנו משאירים לכם. מה שחשוב לנו לתרום לכם, זו הדרך הבטוחה לבחירת אולם, שבלעדיה ניתן לומר שלא כדאי לבחור את האולם בו חשקתם בשל תקלות כאלה ואחרות שצפויות בו.

התאמת האולם למספר הנוכחים

יש לוודא שהאולם מתאים למספר הנוכחים שצפוי לפקוד אתכם, ולא להסתפק בעיון במפרט הטכני של האולם, אלא גם לשאול את צוות ההפקה וההנהלה ולוודא תאימות מלאה למספר האורחים, כזו שלא תגרום לצפיפות בשום אופן: לא בקבלת הפנים, לא בחופה ולא בשארית האירוע.
 
חוות אלנבי אולם לחתונה קטנה במרכזאולמות לאירועים מיוחדים
 
התאמת האולם לכם מבחינה עיצובית
 
כשבוחרים עיצוב יש להסתמך על הפרמטרים הבאים:
 
תפאורת אולם: עיצוב קיר, עיצוב רצפה, עיצוב במה, עיצוב וילונות, עיצוב המעברים בתוך האולם. עליכם לבחון עיצובים אלו ולהביע את שביעות רצונכם מהם, כלומר – באמת להיות מרוצים ממה שעיניכם רואות, ללא תלות או השוואה למראה של אולם אחר.
 
תפאורת גן האירועים: תפאורת גן האירועים מורכבת מאותם נדבכים בדיוק, אלא שתאורת הגן הוא נושא הרבה יותר מורכב גם כי יש הרבה יותר סוגים של התקני תאורה: ספוטים, פרוז'קטורים וכד', וגם משום שבלילה הגן נראה שונה מאשר ביום ולכן נדרשת בדיקה גם בלילה על מנת שתצטייר לכם תמונה מלאה של גן האירועים בכל שעות היממה.
 
הריהוט בפנים ובחוץ: כסאות, שולחנות, מפות ומפיות שולחן, ריפודי כסא, כורסאות, ספות גן – את כל אלו עליכם לבדוק ולבחון. כמו כן, יש לבדוק שרחבת קבלת הפנים לשביעות רצונכם והדלפק נראה טוב בעיניכם ובהתאמה לעיצוב שתכננתם טרם חיפושכם אחר אולם.
 
כעת, משסקרנו לפניכם את כל מאפייניו של האולם – תוכלו למצוא בקלות את אולם החתונות המתאים ביותר!

חוות אלנבי אירועים | חתונות | בר מצווה | בריתות | בלוג | אירועים בנס ציונה | אירועים ברחובותצור קשר

חוות אלנבי, קיבוץ נצר סירני