חוות אלנבי
 

 

טיפים מנצחים לבחירת תפריט לאירוע

כשאתם שוקדים על תפריט לאירוע, מומלץ להיעזר בסדרת טיפים שתוביל אתכם לבחירה החכמה ביותר של המאכלים שבתוכו. למעשה, כשבוחרים תפריט, עוד לפני שטועמים את המנות שמציגים לכם, יש לדון על סוג הכשרות, ועל מרכיבי המזון (חלביים, טבעוניים, בשריים, ללא גלוטן, וכד'). לאחר שהגבלתם את עצמכם לסוג התפריט הנדרש, יש לבחור את המאכלים בסדרת טעימות שחברת הקייטרינג של גן אירועים במרכז צפויה להציע לכם.

טיפ מס' 1: בדקו את הכשרות של הקייטרינג

חשוב לוודא שהכשרות מתאימה לסגנון המועדף עליכם ועל האורחים שלכם. אם יש לכם הרבה אורחים, מומלץ לרכז את החלק הארי שבהם לאיזושהי ישיבה ושם להחליט על סוג הכשרות הרצוי בשביל למנוע בחירת תפריט שאינו מתאים. בדרך זו, אתם תוכלו לדעת האם הקייטרינג עובד עם תעודת הכשרות מהסוג שאתם מחפשים או לא, וכך תוכלו לדעת אם ניתן לעבוד עמו ולהסתמך עליו.

בחירת תפריט לאירועתפריט יוקרתי לאירוע

טיפ מס' 2: בחרו בשיטות ניהול המנות בתפריט

אנו ממליצים לחלק את המנות להגשה עצמי, הקצעה על ידי עובד קייטרינג (באמצעות הכנה בפלמבה או מזיגה ישירות לצלחת) ומנות שיוגשו לשולחן על ידי צוות מלצרים, שהן המנות העיקריות. חשוב לבחור גם קינוחים ואת צורת ההגשה שלהם: לשולחן או על ידי הגשה עצמית מדלפק כלשהו.

טיפ מס' 3: בחרו את המאכלים אך ורק בסדרת טעימות

בסדרת טעימות אצתם יכולים לחוש בעצמכם את טיב כל המאכלים בתפריט ולהחליט בעצמכם מה אתם מעדיפים. בצוות אולם אירועים ממליצים שלא לוותר על הטעימות, כי אי אפשר להחליט על מזון לפי תמונה. גם אם התמונה מציגה מזון טיפיקלי לאירועים, כמו למשל סיגרים ממולאים או אומצה עסיסית, לפני שטועמים אי אפשר לדעת מה יהיה. טעמו וחסכו לעצמכם הפתעות מיותרות בבחירת התפריט של הקייטרינג שלכם. בדרך זו תוכלו להבטיח את איכותו חסרת הפשרות.

טיפ מס' 4: מקמו בארים שונים ברחבי האולם

מומלץ למקם איזשהו בר משקאות קלים ואלכוהוליים, וכן להסב אותו לבר משקאות חמים בסיום האירוע. בדרך זו, האורחים שלכם נהנים משתייה זמינה לכל משך האירוע, אם הם מעוניינים במשקאות בהתאמה אישית ולא רק במשקאות קלים שיוגשו לשולחנות.

 

חוות אלנבי אירועים | חתונות | בר מצווה | בריתות | בלוג | אירועים בנס ציונה | אירועים ברחובותצור קשר

חוות אלנבי, קיבוץ נצר סירני