חוות אלנבי
 

טיפים להפקת חתונה אורבנית

מקבץ הטיפים שלפניכם יתייחס לנושאים שונים שבארגון החתונה האורבנית:
 
* התפאורה והתאורה.
 
* איכות הריהוט.
 
* אכלוס האולם/גן האירועים.
 
* יציאה מהנורמה לכיוון המקוריות.
 
העוקבים אחר טיפים אלו יאפשרו לעצמם חתונה אורבנית אקסקלוסיבית במיוחד ניו יורק-מלבורן סטייל במלוא מובן המילה.
 
ודאו כי אתם שבעי רצון מהתפאורה והתאורה
 
תפאורה ותאורה צריכות להיות מוצגות באיכות חסרת פשרות ולהנעים את עיניו של הצופה. בעוד אשר תפאורה היא עניין עיצובי נטו, לתאורה – אלמנטים פונקציונליים שלא צריך לזלזל בהם. למשל אם החתונה היא בלילה, יש להקה על הבמה, או אפילו אתם כזוג מעוניינים לרקוד מול כל האורחים או במהלך ההרקדה, רצוי שיהיו זרקורים באיכות ותאורנים שיודעים מה הם עושים על מנת לייצר לכם תאורה דקורטיבית ואקסקלוסיבית במיוחד.
 
חוות אלנבי לחתונה אורבניתמפיקים חתונות אורבניות

אשרו כי הריהוט לשביעות רצונכם
 
ריהוט בודקים באופן הבא: ראשית כל, בוחנים את השולחנות והכסאות כפי שקיבלתם אותם, עם המפות, הריפודים והאורנמנטים. לאחר מכן – בודקים פריטי ריהוט מדגמיים ללא האלמנטים הללו ומגבשים על פי כך – מתווה ברור לסידור הריהוט. כמובן שריהוט איכותי צריך להיות עשוי מחומרי איכות עמידים וחזקים – מעצים טבעיים ועד מתכות היכן שזה נדרש (למשל ברגלי השולחנות).

ודאו כי האולם או גן האירועים מתאים לאכלוס כל האורחים
 
חשוב לוודא זאת בעל פה מול חברת ההפקות. חברת הפקות טובה אמורה לזהות מתי עלולה להיווצר צפיפות, ולנתב אתכם לאולם אחר. בכל מקרה – זו אחריות שלכם לוודא זאת, ולבקש העברה לאולם גדול יותר אם עולה חשד של חוסר התאמה כמו צפיפות. צפיפות קלה, אפילו, יכולה להעיב על השמחה שעה שאורח מסוים דחוס בין 2 אורחים אחרים, או חלילה יושב מול פתח של מלתחות או מטבח. לכן, אם יש ספק – אין ספק, וצריך לעבור ואולם גדול יותר.

יציאה מהתבנית של חתונה נורמלית לכיוון המקוריות 

ניתן להפוך את החתונה ולא לקיים את החופה לאחר קבלת הפנים, אלא בשלב מאוחר יותר, כשהחלק האומנותי (נגינה, בידור, שירה וכד') משמש כאפטייזר (מתאבן). ניתן להתחיל מההרקדה ולהמשיך בחלק האומנותי או בחופה, ועוד שלל של שיטות להפוך את החתונה. חגיגת חתונה הפוכה מקורית נעשית על ידי לא מעט זוגות, בשונה מהעבר, אז נצמדו יותר ויותר זוגות לתבניות חתונה קבועות.

חוות אלנבי אירועים | חתונות | בר מצווה | בריתות | בלוג | אירועים בנס ציונה | אירועים ברחובותצור קשר

חוות אלנבי, קיבוץ נצר סירני