חוות אלנבי
 
 

חתונות קטנות בראשון לציון

כאן תוכלו לקרוא הכל אודות ארגון חתונות קטנות בראשון לציון. ראשית כל, ראשון לציון מכילה את מרקם הנופים הנרחב ביותר באיזושהי עיר בישראל. יקבי המזרח שבשפלה לצד, חופי ים כמו בבוורלי הילס, וכמובן – המרכז האורבני והתוסס – מהווים כולם התלבטות לאיזה אולם כדאי לגשת. האמת היא שבדומה לכל עיר אחרת – יש כללים סדורים שמאפשרים לך לדעת מהו האולם הנחוץ והטוב ביותר ושגם ימצא חן בעינייך באופן אופטימלי.
 
"הבא" "הגדל" "הקודם"
אירועים משפחתיים בחוות אלנבי    אולמות בראשון לציון חוות אלנבי    אולם אירועים בראשון לציון חוות אלנבי    אירועים כפריים בחוות אלנבי    גני אירועים בראשון לציון והסביבה חוות אלנבי
מקומות לאירועים בראשון והסביבה חוות אלנבי    גן אירועים בראשון לציון חוות אלנבי    חתונות קטנות בראשלצ חוות אלנבי    חוות אלנבי מתחם האירועים היוקרתי    חוות אלנבי מתחם לאירועים מיוחדים
בחירת האולם לחתונה בראשון לציון
 
על מנת לבחור את האולם יש לבחון את הנוף הנשקף ממנו וכן לבדוק את תכולתו: התפאורה, הכסאות והשולחנות עם ובלי ריפודים וכיסויים, שטיחי האולם, פתרונות התאורה של האולם ובימת האולם. יש לחזור על הבדיקה גם בגן האירועים. את בדיקת גן האירועים יש לבצע גם בלילה כדי לוודא שהבחירה מתאימה לכם בכל שעות היממה ושהגן ייראה טוב תמיד בעיניכם. 
 
בחירת צוות האירוע שלכם
 
משימה זו היא משימה עצמאית שלכם: עליכם לגשת לרשת האינטרנט ולמדריכים כתובים ולאתר להקה, צוות הרקדה, בדרנים, צלמים, צלמי מגנטים, וידאו או שניהם גם יחד, וכד'. חשוב להתאים את זמני הספקים הללו כך שיתיישבו היטב עם מועד חתונתכם. אנו ממליצים לכם שהם יספקו לכם מהם הזמנים בהם הם יכולים לעבוד ועל פיהם ניתן יהיה לבנות את האירוע כולו ולתזמן אותו בשעות.
 
גיבוש זמני צוות האולם
 
יש לגבש את הזמנים של הקייטרינג והתקליטן בכפוף לזמנים של צוות האירוע שזזה עתה גיבשתם. יש להשאיר מקום פנוי לנאומים ולפן האישי של האירוע. כמובן שיש לבצע בחירות מקצועיות גם בנושא התקליטנות והקייטרינג. אמנם אנשי תפעול אלו הם מטעם האולם אך אתם יכולים לבחור איזה תפריט אתם רוצים, מה תהיה המוזיקה שתושמע, וכד'. חשוב להשקיע מחשבה בפרמטרים אלה.

גבשו סופית את סילבוס החתונה

יש לבחון שגיבשתם את הסילבוס כולו כהלכה, מבלי סתירות פנימיות כלשהן. חשוב לוודא בינכם לבין עצמכם שהסילבוס מוכן, ובמידת הצורך – לחזור עליו ולוודא שהכל בסדר. חשוב מאד לבחון את האולם כמה דקות לפני האירוע, לוודא שהוא מסודר כהלכה, ולתקן את המעוות לקראת בוא האורחים. חשוב לוודא שעמדת קבלת הפנים ערוכה ומוכנה לקליטת האורחים.

חוות אלנבי אירועים | חתונות | בר מצווה | בריתות | בלוג | אירועים בנס ציונה | אירועים ברחובותצור קשר

חוות אלנבי, קיבוץ נצר סירני