חוות אלנבי
 

 

חתונות שישי צהריים בשרון

תכנון חתונות שישי צהריים בשרון הוא אחד מהמרתקים שאנו מספקים. לרשותנו אולמות בשרון אשר נועדו במיוחד לכינון חתונות ביום שישי בצהריים. גן האירועים מצויד ברחבת חופה משובחת ובמרחבים נרחבים מאד מחוץ לתחום הישיבה. תחום הישיבה עצמו מעובה בשולחנות וכסאות פאר, עם שמשייה בכל שולחן. לעתים, כשמזג האוויר ממש מתחמם, אנו יכולים לסגור באמצעות כיסוי או פרגולת ענק את המתחם כולו וכמובן לקרר את המקום עם אמצעי קירור ואוורור אלקטרוניים אשר יוצבו במיוחד לגן האירועים.

ארגון מלא של החתונה שלכם ביום שישי בצהריים

אם יש לכם צורך לארגן חתונה בשישי בצהריים, יש לכם למי לפנות. אנו חברת הפקות המתמחה בארגון חתונות מסוג זה. אנו מארגנים חתונות שישי בצהריים מכל הסוגים, ועם כל סוגי העיצובים. החתונות שלנו מבוססות לא רק על ארגון מעולה ומשובח אלא גם על לוגיסטיקה מהמפוארות שיש בתחום, המוגשת לכם באחריות רבה. כמו כן יש לנו קשרים עם ספקים שיוכלו להנעים את זמנכם באירוע. אלו ספקים ידועים אשר יגיעו לאירוע שלכם במחירים ידידותיים, היות ואנו כחברת הפקות – מזמינים אותם לאירוע שלכם: זמרים, רקדנים, צלמים, מגנטים לאירועים, מעגל מתופפים, ועוד.

חתונות שישי צהריים בשרוןחתונה בשרון
 

שיבוץ כל מאורעות האירוע בלוחות זמנים מוקפדים

רק כך תוכלו להימנע ממריחת האירוע לכיוון השבת, ולסיים אותו בזמנים הגיוניים. אנו נבצע את המעברים ממאורע אחד למשנהו באחריות ובמסירות, ללא חריגה מלוחות הזמנים. אנו נוכל להציג לכם את לוחות הזמנים ותוכלו להיווכח כי אנו מקיימים אותם ללא הפתעות מיוחדות. ניתן לבחון זאת בתגובות עלינו – כחברת הפקות: גם כאשר היה מדובר בלקוח שהרבה בפעילויות ומאורעות, הצלחנו לדחוס הכל בזמנים הגיוניים, ולסיים את האירוע הרבה לפני השבת.

בניית אירוע סוחף ובלתי נשכח

עוד עניין הוא ההד וה- BUZZ שיוצר האירוע. אירוע איכותי ייצור BUZZ נרחב, וימשוך את תשומת לבם של האורחים לפרק זמן רב, וגם את תשומת הלב שלכם כמי שהיו לקוחות שלנו. אצלנו, כל אירוע הוא כזה, ואיננו מסתפקים בפחות מהתוצאה המושלמת ביותר. ניתן לבחון זאת בתגובות שנרשמו עלינו באינטרנט במשך השנים ולהצפות בסרטונים ובתמונות מאירועים קודמים. 

למידע נוסף על חתונות שישי בצהריים, צרו קשר!

 

חוות אלנבי אירועים | חתונות | בר מצווה | בריתות | בלוג | אירועים בנס ציונה | אירועים ברחובותצור קשר

חוות אלנבי, קיבוץ נצר סירני