חוות אלנבי
 

 

מקומות לאירועים יוקרתיים בדרום

מאז ומעולם לא היה זה פשוט למצוא מקומות לאירועים יוקרתיים בדרום, אך במתחם האירועים שלנו תמצאו מקבץ מרשים של מקומות מפנקים במיוחד. על רקע נוף מדברי וקסום, צוות אירועים והפקות יפנק אתכם ויספק לכם כל מה שתצטרכו לאירוע מושלם.

אולמות וגני אירועים בפריסה רחבה
 
האולמות וגני האירועים שתוכלו לבחור במתחם שלנו יהיו מגוונים, יתבססו על עיצובים שונים, בפורמטים הנבדלים זה מזה, וזאת על מנת לאפשר לכם לבחור בדיוק את המקום המתאים לאופייה של החגיגה שלכם. מי שמעוניין באירוע מודרני – יוכל למצוא אצלנו את הכתובת, וכמוהו – מ שיהיה מעוניין באירוע הכפרי. דלתנו פתוחה למי שמעוניין באירוע בעל צביון מערבי ואחר. על כל מקום אירועים שתבחרו יימסר מידע על כמות המוזמנים שניתן לארח, וכך תימנעו מאי נעימויות, ותעודכנו אך ורק לגבי מקומות לאירועים יוקרתיים בדרום המתאימים למכסת האורחים שלכם.
 
אירועים עסקיים יוקרתיים בדרום
 
עיצובים מתקדמים בכל אולם וגן אירועים
 
תאורה רגילה, תאורת לד, תפאורת בדים, דקים, פרקטים וכיסויי קיר, ריהוט מפנק ואקסקלוסיבי, ריפודי כסא ומפות שולחן מעוטרות ומעוצבות, ושלל של נדבכי עיצוב נוספים יחכו לכם באולם ויעבו אותו מבחינה עיצובית. אצלנו כל אולם וכל גן אירועים נראה טופ קלאס ומוכן בדיוק לשרת אתכם לקראת אירועכם הגדול.

חברת הפקות מצטיינת ומומלצת
 
באולם – תשרת אתכם חברת הפקות המתמחה הן באיתור מקומות לאירועים יוקרתיים בדרום עבורכם ושיבוצכם במי מאולמות המתחם – שמתאים לאירוע .כמו כן, חברת ההפקות צברה קשרי ספקים חשובים ביותר, ומוניטין בקרב הקולגות – חברות ההפקות האחרות. לחברת ההפקות יכולת מלאה לסגור עבורכם הופעות, הרקדות וצלמים במחירים שלא תאמינו שקיימים בשוק, ומבלי להוריד באיכות של מי מהם.
 
אירועים יוקרתיים בדרום

שירותי הפקה מהמעלה הראשונה
 
קייטרינג מטעם חברת ההפקות, תקליטן שהוא חלק מצוות ההפקה, ומגוון סוגי שירותים בכל עבודה. אתם תוכלו לבחור את מבנהו המלא של התפריט שלכם ואת לו"ז רשימת ההשמעה ואופן עבודתו של התקליטן, אשר ישמש גם כמגביר האירוע עבורכם ועבור המופיעים שלכם.
 
כשאתם עובדים אתנו, אתם חוסכים משאבים רבים
 
ביורוקרטיה בהזמנת אנשי מקצוע כמו מופיעים וצלמים - עלינו.
 
עריכת האולם מבחינה לוגיסטית מתאימה לאורחים - עלינו.
 
הגברה ותאורה בהתאם לתנאי המקום - עלינו.
 
לתיאום מקומות לאירועים יוקרתיים בדרום צרו קשר עם חברת ההפקות!
 

חוות אלנבי אירועים | חתונות | בר מצווה | בריתות | בלוג | אירועים בנס ציונה | אירועים ברחובותצור קשר

חוות אלנבי, קיבוץ נצר סירני